El moviment Fridays for Future de Rubí celebrarà aquesta tarda una assemblea oberta per debatre sobre els propers projectes que els joves volen dur a terme a la ciutat. El moviment encara no té ni un mes de vida a la ciutat, i va ser impulsat per dues joves de la ciutat replicant el d'altres poblacions veïnes, com Sabadell o Sant Cugat.
La setmana passada, i coincidint amb la jornada del Black Friday - que la casualitat va fer que, a més, coincidís amb l'encesa de llums de Nadal a Rubí - el moviment va fer la seva primera manifestació, per protestar contra el consumisme massiu. Més d'una trentena de persones van unir-se al recorregut dels joves, que va començar a la plaça de l'Estació i va acabar a la plaça Doctor Guardiet, trobant-se amb l'acte de l'encesa de llums que tot just acabava de començar.
Durant la manifestació, i amb proclames molt diverses i originals, els joves han denunciat que les empreses beneficiàries del consumisme massiu que es dona durant dies com el Black Friday no es responsabilitzen del mal que això fa al planeta, i van animar a tothom a comprar "només allò just i necessari" per no generar més residus del compte.
Aquesta tarda, el moviment es trobarà a les 17.30h a la Sala Neus Català.
Assemblea oberta del moviment «Fridays for future» de Rubí
Els joves es reuniran a la Sala Neus Català a les 17.30h
Ara a portada
Publicat el 05 de desembre de 2019 a les 11:15
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat