El Sindicat Espanyol de Maquinistes i Ajudants Ferroviaris (SEMAF) ha convocat vaga per a les jornades del 13 al 17 de maig i els dies 20 i 27 del mateix mes, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), segons l’establert pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, farà serveis mínims.
Aquests seran els horaris del pas dels trens per la línia del Vallès: entre les 7 i les 9 del matí i entre les 17 i les 19 hores hi haurà 50% del servei habitual. Durant la resta de la jornada, la previsió el pas del combois serà l'habitual. Tanmateix, ha avisat que pot haver-hi afectacions fins que es normalitzi el servei després de la franja de vaga.
El mateix horari hi haurà per a la línia de Llobregat-Anoia. FGC ha advertit que a través de les xarxes socials i de l'aplicació mòbil per informar sobre les possibles alteracions del servei.
Arrenca la primera de les set jornades de vaga a FGC a la línia del Vallès
Tota la setmana, fins divendres, hi haurà la meitat del servei en hores punta
Ara a portada
Publicat el 13 de maig de 2019 a les 06:34
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat