Ahir, diumenge de Rams, es van iniciar les celebracions de la Setmana Santa a Rubí. Al llarg de tota la setmana i fins dilluns de Pasqua, la comunitat cristiana trobarà diverses celebracions a l'església de Sant Pere.
Avui, demà i demà passat hi haurà les laudes a les 8.45h, i una missa a les 9h. Entre les 18h i les 19h es podran fer les confessions.
Pel què fa a dijous Sant, les confessions seran entre les 11h i les 12.30h, i a les 20h es farà la Missa de la Cena del Senyor. A partir de les 22.30h, el temple restarà obert tota la nit per a la pregària de l'adoració.
El divendres Sant, a les 9h es farà l'ofici de tenebres, i a les 12h, l'acció litúrgica de la mort del Senyor. A les 16.30h, al Casal Popular es projectarà Teresa de Calcuta, de Fabrizio Costa. A les 20h hi haurà el Via Crucis a la plaça del Doctor Guardiet.
Pel dissabte Sant es farà l'ofici de tenebres a les 9h.
Finalment, el diumenge de Pasqua començarà per la vigília, el dissabte, amb la solemne vetlla pasqual de la resurrecció, mentre que el mateix diumenge hi haurà dues misses, una a les 10h en castellà i una altra a les 12.30h en català.
Així serà la Setmana Santa a Rubí
Ara a portada
Publicat el 15 d’abril de 2019 a les 19:00
Actualitzat el 16 d’abril de 2019 a les 09:24
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat