Un total de 33 pacients es troben ingressats als hospitals de Terrassa per coronavirus. D'aquests, set es troben a l'UCI. Es tracta d'unes dades similars a les de l'última setmana de maig, quan hi havia una trentena d'hospitalitzats i la xifra de pacients a l'UCI es mantenia per sota de 10 -i de 5 els últims dies-.
Fins a dia d'avui i segons dades facilitades per Salut, la ciutat acumula 2.859 contagis confirmats de Covid-19. D'aquests, 244 s'han registrat en alguna de la trentena de residències per a gent gran que existeixen a la ciutat. D'altra banda, 265 veïns de Terrassa han mort a causa de la pandèmia.
Tal com assegurava l'alcalde egarenc, Jordi Ballart, a xarxes, "la situació no ha empitjorat" però la ciutat continua en una "franja alta". Actualment el risc de rebrot s'hi manté com a "alt" amb 287.62 punts, 100 més que els que dues setmanes enrere. D'aquesta manera, Terrassa se situa entre les ciutats amb el risc més elevat.
[noticiadiari]2/207423[/noticiadiari]🔴 #COVID__19 #terrassa
— Jordi Ballart Pastor (@jordi_ballart) August 17, 2020
📈 DADES OFICIALS ACTUALITZADES SOBRE LA SITUACIÓ SANITÀRIA A TERRASSA 17.8.2020 👇
🟡 Divendres es van diagnosticar 50 casos positius a Terrassa. La situació no ha empitjorat, però continuem a la franja alta que està marcant el mes d’agost. pic.twitter.com/TgpxDEJa46
[noticiadiari]2/207321[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]