[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Iwl_ukHRVTI[/youtube]
El POUM és una de les grans assignatures pendents de la nostra ciutat, i ha tingut un gran protagonisme en aquest mandat. Gran part de l'oposició l'ha criticat per diverses raons i en múltiples ocasions, arribant a presentar mocions conjuntes per demanar el desistiment en l'aprovació. Després de molts intents d'aprovació, el POUM es tornarà a portar al ple municipal del mes de març o bé es farà un ple extraordinari.
Davant d'aquesta situació, el grup municipal Veïns per Rubí demana a les formacions que representen partits polítics dins l'Ajuntament, com C's i CDC, que "siguin responsables i valorin que no és el moment". Toni Garcia, portaveu de la formació, considera que no és la manera adequada d'aprovar la verificació d'un POUM tenint en compte que "estem a les portes d'unes eleccions municipals i que hi ha dos regidors del PP que fa 3 mesos que no venen als plens". En aquest sentit, assegura que "si de sobte apareixen per venir al ple d'aprovació del POUM, evidentment és molt sospitós" i insisteix que "no és ètic" aprovar el POUM en aquestes circumstàncies.
La formació considera que fa anys que s'hauria d'haver redactat el nou POUM i que, per tant, s'han perdut 8 anys, més els 4 anys del mandat, i assegura que és una qüestió que haurà de gestionar el nou govern municipal.
En aquest sentit, Garcia ha explicat que de cara a la redacció del nou POUM la formació aposta perquè l'Ajuntament compri sòl per tal de fer promoció d'habitatge municipal per a lloguer social, "l'única via que permet a aquest Ajuntament engegar noves promocions".
Veïns per Rubí demana que no s'aprovi el POUM abans de les eleccions municipals
La formació considera que s'han perdut els 4 anys de mandat actual i que ja és una qüestió que haurà de gestionar el nou govern municipal
Ara a portada
Publicat el 19 de març de 2019 a les 16:00
Et pot interessar
-
Política Rubí rebutja la proposta de Sant Cugat de construir habitatges a l’antic camp de golf
-
Política Rubí desencalla la pacificació de l'avinguda de l'Estatut
-
Política Rubí avança cap a l'ampliació del CAP Sant Genís
-
Política Rubí no disposa del pla específic d’inundacions malgrat tenir un alt risc