Aquesta tarda, a les 19h, l'Ateneu municipal de Rubí acollirà la presentació del llibre Junqueras. Fins que siguem lliures, a càrrec del seu autor, Sergi Sol, col·laborador i amic del líder d'Esquerra Republicana; i comptarà amb intervencions de Maxi Calero, Pep Picas, Jordi Margarit i l'alcaldable d'ERC a Rubí, Xavier Corbera.
Oriol Junqueras. Fins que siguem lliures analitza el rerefons de la tardor del 2017, i repassa la trajectòria del vicepresident, un dels principals artífexs institucionals del referèndum de l'1 d'octubre, juntament amb Carles Puigdemont.
Al llarg de l'obra, Sol narra, analitza i contextualitza -des de la perspectiva del nucli de col·laboradors més íntim d'Oriol Junqueras- la precipitació del 20-S; la celebració del referèndum; el desconcert posterior a la proclamació de la República; l'ingrés en centres penitenciaris dels presos polítics; l'aplicació del 155; l'estratègia d'ERC per eixamplar la base de l'independentisme; la celebració de les eleccions del 21-D, i els entrebancs per configurar un nou Govern.
Es tracta d'un relat amb informació inèdita d'aquest període transcendental per la història de Catalunya que té la voluntat "de reivindicar i fer justícia a la figura i el treball d'Oriol Junqueras", expressa el mateix autor.
Oriol Junqueras. Fins que siguem lliures es troba, fa unes setmanes, entre els tres llibres de no ficció més venuts.
Sergi Sol presenta «Junqueras. Fins que siguem lliures» aquesta tarda a Rubí
La presentació comptarà amb intervencions de Maxi Calero, Pep Picas, Jordi Margarit i l'alcaldable d'ERC a Rubí, Xavier Corbera
Ara a portada
Publicat el 12 de març de 2019 a les 10:16
Actualitzat el 12 de març de 2019 a les 16:47
Et pot interessar
-
Política Rubí rebutja la proposta de Sant Cugat de construir habitatges a l’antic camp de golf
-
Política Rubí desencalla la pacificació de l'avinguda de l'Estatut
-
Política Rubí avança cap a l'ampliació del CAP Sant Genís
-
Política Rubí no disposa del pla específic d’inundacions malgrat tenir un alt risc