El president de l'Associació Catalana de Municipis (ACM), David Saldoni, ha demanat aquest diumenge augmentar la participació i "apostar pel municipalisme" en el 40è aniversari de les primeres eleccions democràtiques.
En declaracions a Europa Press, Saldoni ha dit que en les eleccions municipals la gent sol votar diferent de la resta de convocatòries, de manera que caldrà esperar a la nit per veure com queden els equilibris de forces en el panorama municipal català.
El també candidat de JxSallent a renovar l'Ajuntament s'ha mostrat optimista per la seva reelecció i, davant l'absència de la candidatura del PSC, que fins ara era el seu soci de govern, s'inclina per un pacte amb ERC.
L'ACM demana més participació coincidint amb el 40è aniversari dels ajuntaments democràtics
El president de l'Associació Catalana de Municipis, David Saldoni, ha dit que en les eleccions municipals la gent sol votar diferent de la resta de convocatòries
Ara a portada
Publicat el 26 de maig de 2019 a les 14:05
Et pot interessar
-
Política Rubí rebutja la proposta de Sant Cugat de construir habitatges a l’antic camp de golf
-
Política Rubí desencalla la pacificació de l'avinguda de l'Estatut
-
Política Rubí avança cap a l'ampliació del CAP Sant Genís
-
Política Rubí no disposa del pla específic d’inundacions malgrat tenir un alt risc