L'alcaldable de Junts a Rubí ha traçat els principals eixos de treball de la candidatura a Rubí, on consideren que toca un "canvi de dinàmica" després d'uns anys en què la ciutat "no ha avançat" i en què, tant el principal partit del govern (PSC) com el de l'oposició (ERC) "se senten còmodes": els primers, amb una majora absoluta - sustentada per En Comú Podem - i que permet govrnar "sense escoltar la veu de la ciutadania, ni les entitats"; i els segons, perquè "la seva estratègia és esperar que arribin les següents eleccions".
Per a Vila, el projecte actual de la ciutat està "esgotat" i és hora que hi hagi "sang jove, cares noves i idees noves". El discurs de l'alcaldable ha girat entorn a la modernització de la ciutat, fer de Rubí una cutat més cívica, més segura i més neta, amb més protagonisme del teixit associatiu i més eficient i sostenible.

Ivan Vila ha donat el tret de sortida a la campanya de Junts a l'Ateneu Municipal Foto: Cedida/Junts Rubí
De fet, l'alcaldable ha recordat algunes de les propostes que ja han fet públiques en aquest sentit - mesures de seguretat per a les zones comercials, una proposta de millora integral de la qualitat de l'espai públic o una modificació del recorregut de la L4 al barri del Pinar - i ha assegurat que ho han fet "després d'escoltar i tenir en compte la veu de les entitats i la ciutadania", que assegura que seran els principals beneficiats per les seves polítiques, i a qui ha demanat que li facin arribar qualsevol inquietud que tinguin.
Per la seva banda, els exconsellers i la diputada que han acompanyat Vila en la seva presentació n'han destacat que és "una persona que estima i que es fa estimar", que "treballa sempre per millorar les coses" i que té "Rubí sempre al cap", entre d'altres. Vila va ser assessor de la consellera de Justícia durant uns mesos, abans de la sortida de Junts del Govern de la Generalitat.

Més d'un centenar de persones assisteixen a l'acte de Junts a Rubí Foto: Marta Casas