Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) ha criticat la manca d'informació i transparència de l'equip de govern cap a la ciutadania. Els republicans consideren que la situació a la ciutat de Rubí no ha canviat respecte a l'anterior mandat tot i la celebració de les eleccions municipals i la constitució del nou Ajuntament.
En aquest sentit, el portaveu de la formació, Xavier Corbera, ha expressat que "no és seriós que l'alcaldessa encara no hagi dut a ple l'aprovació de l'organització política del govern, les retribucions, la proposta de càrrecs directius i de confiança, i les línies estratègiques de la ciutat", una sessió extraordinària que s'hauria d'haver celebrat aquesta setmana.
D'avant d'això, ERC ha assegurat que és el moment de treballar conjuntament amb les altres forces de l'oposició (un total de 15 regidors i regidores) "per marcar l'agenda política de la ciutat i controlar la transparència d'aquest govern perquè no sigui una agència de col·locació" i fer seure a l'equip de govern a dialogar sobre els principals reptes de la ciutat. Segons Corbera "aquesta és l'única manera de garantir que els grans projectes de ciutat es facin amb criteri i consens".
Els republicans han parlat de reptes com la conservació de la plantilla municipal, el Parc de Ca n'Oriol, la creació d'habitatge social, la sostenibilitat i la mobilitat, i han insistit en el fet que cal comptar amb els 15 vots de l'oposició per tal de tirar-los endavant.
ERC aposta per unir forces els 15 regidors de l'oposició per condicionar les decisions de l’equip de govern
Els republicans han criticat la manca d'informació i transparència de l'equip de govern després d'un mes i mig de la celebració de les eleccions municipals
Ara a portada
Publicat el 03 de juliol de 2019 a les 14:00
Et pot interessar
-
Política Rubí rebutja la proposta de Sant Cugat de construir habitatges a l’antic camp de golf
-
Política Rubí desencalla la pacificació de l'avinguda de l'Estatut
-
Política Rubí avança cap a l'ampliació del CAP Sant Genís
-
Política Rubí no disposa del pla específic d’inundacions malgrat tenir un alt risc