[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=juHwAZOuEj4[/youtube]
El penúltim ple municipal del mandat ha servit per aprovar el Pla d'atenció integral a les persones amb diversitat funcioanl, un dels plans que fa més temps que es treballa per part de l'equip de govern i que es va presentar fa unes setmanes davant les entitats que treballen amb col·lectius de persones amb diversitat funcional.
La regidora de Serveis a les Persones, Marta Garcia, ha estat l'encarregada de presentar el contingut d'aquest Pla que avui es portava a ple, i ha rebut els agraïments i felicitacions de dos dels grups municipals que més han incidit en el terreny de la diversitat funcional al llarg del mandat: l'AUP i ICV.
Algunes de les accions previstes en el Pla ja s’han posat en marxa, com la Taula (febrer 2016) i l’Oficina d’Atenció a la Diversitat Funcional (febrer 2017), el catàleg de serveis o les subvencions a entitats de l’àmbit d’atenció a persones amb diversitat funcional. També s’han efectuat millores en el recurs ocupacional de la Finca Font del Ferro, que al llarg del mandat també ha canviat el seu estatus jurídic, cosa que li permetrà oferir més serveis a l'ajuntament.
D’altra banda, les entitats que treballen en l'àmbit de la diversitat funcional han pogut participar en l’elaboració d’aquest Pla, i han rebut un especial agraïment per part de la regidora de Serveis a les Persones; així com els serveis tècnics i els diversos grups municipals que hi han fet aportacions.
El Pla d'atenció integral a les persones amb diversitat funcional es pot consultar en aquest enllaç.
El ple aprova el Pla d'atenció integral a les persones amb diversitat funcional
Marta Garcia: "És un full de ruta ambiciós i transversal d'inclusió"
Ara a portada
Publicat el 29 de març de 2019 a les 10:00
Et pot interessar
-
Política Rubí rebutja la proposta de Sant Cugat de construir habitatges a l’antic camp de golf
-
Política Rubí desencalla la pacificació de l'avinguda de l'Estatut
-
Política Rubí avança cap a l'ampliació del CAP Sant Genís
-
Política Rubí no disposa del pla específic d’inundacions malgrat tenir un alt risc