El president de Ciutadans al Parlament de Catalunya, Carlos Carrizosa, ha assegurat en una visita a Rubí, en la celebració del Dia d'Andalusia, que el Consell de la República és una "institució "fake", "antidemocràtica" i que "exclou a tots els que no estan a favor del separatisme". A més, el líder parlamentari ha criticat que l'òrgan "pretengui substituir un Parlament escollit a través d'unes eleccions".
Quant a la participació de Carles Puigdemoment a l'acte multitudinari que se celebra aquest dissabte a Perpinyà, Carrizosa ha expressat el seu desacord amb què "un fugat de la justícia pugui campar lliurement per Europa". En aquesta direcció, ha tornat a exigir que es reformi la legislació al voltant de l'euroordre perquè les resolucions judicials dels 28 països membres "siguin executables arreu de la UE".
Carrizosa titlla el Consell per la República de «fake» i «antidemocràtic»
El president del grup parlamentari de Ciutadans, en una visita a Rubí, ha criticat l'acte multitudinari protagonitzat per Carles Puigdemont aquest dissabte a Perpinyà
Ara a portada
Publicat el 29 de febrer de 2020 a les 14:49
Et pot interessar
-
Política Rubí rebutja la proposta de Sant Cugat de construir habitatges a l’antic camp de golf
-
Política Rubí desencalla la pacificació de l'avinguda de l'Estatut
-
Política Rubí avança cap a l'ampliació del CAP Sant Genís
-
Política Rubí no disposa del pla específic d’inundacions malgrat tenir un alt risc