30
de desembre
de
2022, 13:10
L'Ajuntament de Rubí ha fet públic el currículum i les funcions de la cap de gabinet, Maria Mas, nomenada el passat 1 de desembre. El seu fitxatge va despertar polèmica al ple, i pràcticament tots els grups de l'oposició van demanar informació al respecte.
Maria Mas Arrufat és llicenciada en Dret per la UAB, postgrau en Desenvolupament Local i Regional (Les Heures, UV) i Màster en Dret de Família per la UAB. També parla anglès i italià. Pel que fa a l'experiència laboral, Mas ha treballat d'advocada, ha estat regidora de l'Ajuntament de Rubí pel PSC durant cinc mandats (1999-2019) i en els últims anys ha treballat com a tècnica superior de Gestió a l'Ajuntament de Barcelona.
Com a cap de Gabinet, Mas s'encarregarà de fer el seguiment de totes les qüestions amb origen o destinació a l'Alcaldia, de les derivacions efectuades a altres membres de la corporació o departaments de l'Ajuntament, de l'agenda d'activitats ciutadanes de l'alcaldessa, i de les relacions institucionals i ciutadanes de l'alcaldessa amb les diverses administracions, institucions i associacions.
També supervisarà els criteris de qualitat dels serveis de la Direcció que li són adscrits, així com dels temps de resposta i de les gestions encomanades per l'Alcaldia a altres departaments.
Per últim, tindrà la tasca de canalitzar i fer el seguiment de les directrius, l'estratègia i el discurs de l'alcaldessa en tots els seus vessants, coordinant-les amb la resta d'àmbits de direcció i gestió política i tècnica.
Maria Mas Arrufat és llicenciada en Dret per la UAB, postgrau en Desenvolupament Local i Regional (Les Heures, UV) i Màster en Dret de Família per la UAB. També parla anglès i italià. Pel que fa a l'experiència laboral, Mas ha treballat d'advocada, ha estat regidora de l'Ajuntament de Rubí pel PSC durant cinc mandats (1999-2019) i en els últims anys ha treballat com a tècnica superior de Gestió a l'Ajuntament de Barcelona.
Com a cap de Gabinet, Mas s'encarregarà de fer el seguiment de totes les qüestions amb origen o destinació a l'Alcaldia, de les derivacions efectuades a altres membres de la corporació o departaments de l'Ajuntament, de l'agenda d'activitats ciutadanes de l'alcaldessa, i de les relacions institucionals i ciutadanes de l'alcaldessa amb les diverses administracions, institucions i associacions.
També supervisarà els criteris de qualitat dels serveis de la Direcció que li són adscrits, així com dels temps de resposta i de les gestions encomanades per l'Alcaldia a altres departaments.
Per últim, tindrà la tasca de canalitzar i fer el seguiment de les directrius, l'estratègia i el discurs de l'alcaldessa en tots els seus vessants, coordinant-les amb la resta d'àmbits de direcció i gestió política i tècnica.