[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LpM9jKMNNsY[/youtube]
Davant d’un teatre municipal ple, l’actual alcaldessa de Rubí, Ana Maria Martínez, ha presentat aquesta tarda la seva candidatura a l’alcaldia per al proper mandat, i ho ha fet acompanyada del primer secretari del PSC, Miquel Iceta.
Iceta ha manifestat el seu suport a Ana Maria Martínez destacant el seu paper al capdavant de l’ajuntament, i també ha reivindicat la tasca del breu govern de Pedro Sànchez.
Al seu torn, Ana Maria Martínez ha fet un discurs on repassava, en un recorregut imaginari per la ciutat de Rubí, totes aquelles coses que ella i el seu partit, que actualment conformen l’equip de govern, imaginaven i somniaven, i han estat capaços de fer realitat.
En la part més propositiva, Martínez ha fet algunes pinzellades sobre alguns dels projectes que es poden desenvolupar a nivell municipal, però també ha reclamat aquells que depenen de la Generalitat.
El PSC, de moment, no ha donat més detalls sobre la configuració de la llista de cara al proper mandat.
Ana Maria Martínez presenta la seva candidatura i projecte per revalidar l'alcaldia de Rubí
El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, reivindica la tasca de l'actual alcaldessa i li expressa tot el suport
Ara a portada
Publicat el 14 de març de 2019 a les 15:30
Actualitzat el 15 de març de 2019 a les 14:20
Et pot interessar
-
Política Rubí rebutja la proposta de Sant Cugat de construir habitatges a l’antic camp de golf
-
Política Rubí desencalla la pacificació de l'avinguda de l'Estatut
-
Política Rubí avança cap a l'ampliació del CAP Sant Genís
-
Política Rubí no disposa del pla específic d’inundacions malgrat tenir un alt risc