12
de juny
de
2023, 11:36
El concurs lingüístic Rubimot ha tancat dijous la seva segona edició amb l'entrega dels lots de productes del Mercat Municipal que s'han sortejat entre les 383 persones que han participat en el joc: Martha Sakamoto, Veronika Sánchez, Rossana Falcón i Oussama El Hoauri (CNL); Núria Oller Janer i l’alumnat de les aules d’acollida de l’INS Teresa Altet, l’INS Estatut, l’INS JV Foix i l’escola Pau Casals.
Els premis els ha entregat el president de l'Associació d'Adjudicataris del Mercat Municipal, Rafael López; el regidor d'Educació en funcions, Víctor García, i representants del Servei Local de Català i dels Serveis Educatius de la Generalitat de Catalunya.
El Rubimot és una gimcana lingüística amb vocabulari relacionat amb el comerç, que es pot jugar al Mercat Municipal i, com a novetat d'enguany, a diversos establiments de l'entorn: Lectors al Tren, la floristeria Zhang, Pepi Vega, Ferreteria El Mercado, Juanita confeccions, teixits i merceria i la farmàcia Arumí March. Cada parada tenia un cartell amb vocabulari relacionat amb el seu sector comercial en català, castellà, anglès, francès, àrab i xinès, i un QR que conduïa a preguntes sobre lèxic, frases fetes i mots específics.
Aquesta és una iniciativa conjunta del Pla Educatiu d'Entorn, l'Ajuntament, el Departament d'Educació, l'Associació d'Adjudicataris del Mercat i el Servei Local de Català, del Consorci de Normalització Lingüística de Terrassa i Rubí.
Els premis els ha entregat el president de l'Associació d'Adjudicataris del Mercat Municipal, Rafael López; el regidor d'Educació en funcions, Víctor García, i representants del Servei Local de Català i dels Serveis Educatius de la Generalitat de Catalunya.
El Rubimot és una gimcana lingüística amb vocabulari relacionat amb el comerç, que es pot jugar al Mercat Municipal i, com a novetat d'enguany, a diversos establiments de l'entorn: Lectors al Tren, la floristeria Zhang, Pepi Vega, Ferreteria El Mercado, Juanita confeccions, teixits i merceria i la farmàcia Arumí March. Cada parada tenia un cartell amb vocabulari relacionat amb el seu sector comercial en català, castellà, anglès, francès, àrab i xinès, i un QR que conduïa a preguntes sobre lèxic, frases fetes i mots específics.
Aquesta és una iniciativa conjunta del Pla Educatiu d'Entorn, l'Ajuntament, el Departament d'Educació, l'Associació d'Adjudicataris del Mercat i el Servei Local de Català, del Consorci de Normalització Lingüística de Terrassa i Rubí.