25
d'abril
de
2022, 10:52
Actualitzat:
11:11h
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) ha posat en marxa un nou sistema de suport a les tramitacions en línia: un canal de xat a través de WhatsApp i Telegram, amb el nom de Rubí Suport, que resol els dubtes que poden sorgir durant la realització de gestions en línia.
La interacció es fa amb un Xatbot, un sistema que pot mantenir una conversa amb persones físiques de manera automàtica a través de la intel·ligència artificial que està disponible a qualsevol hora del dia. Entre les 9h i les 19h, però, l'atenció anirà a càrrec del personal de l'OAC. El servei està disponible en cinc idiomes: català, castellà, anglès, àrab i rus.
Per contactar amb el servei, es pot enviar un whatsapp al 623 196 219, o bé a través d'aquest enllaç; a través del canal de Telegram SuportRubi_Bot o a la Seu Electronica.
Es tracta d'un sistema que millora a mesura que se'n fa ús, ja que detecta i incorpora les diverses paraules i expressions que els usuaris utilitzen per sol·licitar informació, i pot afinar les respostes i agilitzar la cerca d'informació. Està previst que, més endavant, el servei ofereixi més opcions a la ciutadania i permeti accedir a altres informacions municipals.
Aquest projecte forma part de la voluntat de l'Ajuntament de reduir l'escletxa digital a través de facilitat i acompanyar la ciutadania en aquest trànsit tecnològic, engegat l'any 2020 per facilitar la realització de gestions telemàtiques.
La interacció es fa amb un Xatbot, un sistema que pot mantenir una conversa amb persones físiques de manera automàtica a través de la intel·ligència artificial que està disponible a qualsevol hora del dia. Entre les 9h i les 19h, però, l'atenció anirà a càrrec del personal de l'OAC. El servei està disponible en cinc idiomes: català, castellà, anglès, àrab i rus.
Per contactar amb el servei, es pot enviar un whatsapp al 623 196 219, o bé a través d'aquest enllaç; a través del canal de Telegram SuportRubi_Bot o a la Seu Electronica.
Es tracta d'un sistema que millora a mesura que se'n fa ús, ja que detecta i incorpora les diverses paraules i expressions que els usuaris utilitzen per sol·licitar informació, i pot afinar les respostes i agilitzar la cerca d'informació. Està previst que, més endavant, el servei ofereixi més opcions a la ciutadania i permeti accedir a altres informacions municipals.
Aquest projecte forma part de la voluntat de l'Ajuntament de reduir l'escletxa digital a través de facilitat i acompanyar la ciutadania en aquest trànsit tecnològic, engegat l'any 2020 per facilitar la realització de gestions telemàtiques.