21
de setembre
de
2021, 13:37
Aquest dimarts s'han posat en marxa les accions formatives del servei Rubí Empresa, que ofereix l'Ajuntament de Rubí en col·laboració amb l'Ajuntament de Sant Cugat i la Diputació de Barcelona, adreçades a emprenedors, autònoms i empresaris.
Totes les propostes s'ofereixen en línia, però si la incidència de la Covid-19 continua millorant es podria recuperar la presencialitat. Les inscripcions, que es poden fer a través de la web municipal, són gratuïtes.
L'Ajuntament destaca que la formació sobre licitacions públiques del dia 30 de setembre es farà amb personal de l'Ajuntament de Rubí, i oferirà informació actualitzada sobre els processos de licitació i com optar-hi, independentment de la mida de l'empresa.
Les 11 accions formatives són Com millorar la meva reputació en línia (21 de setembre), Emprendre, de la idea a l'empresa (22 de setembre, 20 d'octubre, 17 de novembre i 15 de desembre); Coopera perquè el teu negoci sigui viable. Dissenya les aliances amb visió d'entorn post Covid-19 (23 de setembre); Coneix els requisits legals i fiscals de la venda en línia (informació adaptada a les mesures de la Covid-19) (27 de setembre); Tinc una empresa, puc optar a licitacions públiques? (30 de setembre); Bitcoin, criptomonedes i blockchain. Què és? Com aplicar el que hem après amb la Covid-19 (14 d'octubre); Coneix TikTok i connecta amb noves audiències (19 d'octubre) i Com dissenyar una campanya d'email marketing des de zero a través de Mailchimp (dues sessions) (11 de novembre).
L'alumnat valora amb un 3,70 sobre 4 les formacions
Abans de l'estiu, el servei Rubí Empresa va oferir 22 accions formatives - 109,5 hores de formació - que van comptar amb 232 assistents.
D'aquests, un 74,13% eren dones, i la valoració mitjana de la formació rebuda ha resultat de 3,70 sobre 4.
Totes les propostes s'ofereixen en línia, però si la incidència de la Covid-19 continua millorant es podria recuperar la presencialitat. Les inscripcions, que es poden fer a través de la web municipal, són gratuïtes.
L'Ajuntament destaca que la formació sobre licitacions públiques del dia 30 de setembre es farà amb personal de l'Ajuntament de Rubí, i oferirà informació actualitzada sobre els processos de licitació i com optar-hi, independentment de la mida de l'empresa.
Les 11 accions formatives són Com millorar la meva reputació en línia (21 de setembre), Emprendre, de la idea a l'empresa (22 de setembre, 20 d'octubre, 17 de novembre i 15 de desembre); Coopera perquè el teu negoci sigui viable. Dissenya les aliances amb visió d'entorn post Covid-19 (23 de setembre); Coneix els requisits legals i fiscals de la venda en línia (informació adaptada a les mesures de la Covid-19) (27 de setembre); Tinc una empresa, puc optar a licitacions públiques? (30 de setembre); Bitcoin, criptomonedes i blockchain. Què és? Com aplicar el que hem après amb la Covid-19 (14 d'octubre); Coneix TikTok i connecta amb noves audiències (19 d'octubre) i Com dissenyar una campanya d'email marketing des de zero a través de Mailchimp (dues sessions) (11 de novembre).
L'alumnat valora amb un 3,70 sobre 4 les formacions
Abans de l'estiu, el servei Rubí Empresa va oferir 22 accions formatives - 109,5 hores de formació - que van comptar amb 232 assistents.
D'aquests, un 74,13% eren dones, i la valoració mitjana de la formació rebuda ha resultat de 3,70 sobre 4.