El passat 26 de gener el Club Arquers de Rubí va participar en la celebració del Trofeu d'Hivern de Tir de Camp organitzat pel Club de Tir amb Arc de Caldes de Montbui. Es tracta d'una competició amb dianes diferents de les de competicions oficials, i que tenen com a objectiu fer la competició més amena.
El club rubinenc va comptar amb la participació de quatre arquers, tres dels quals van finalitzar la competició pujant al pòdium. D'una banda, Alicia Vargas va jugar en arc longbow en la categoria sénior dona i va assolir la primera posició, de la mateixa manera que Hernán de las Heras en sénior recorbat.
D'altra banda, en arc instintiu, en la categoria de veterà, Manuel Fuentes va finalitzar el trofeu penjant-se la medalla de bronze a l'aconseguir la tercera posició, i Albert Torres, en la categoria de sénior masculí, va assolir la cinquena posició.
Eva María Iglesias, al capdavant de la Lliga FCTA de Bosc 3D 2020
El Club Arquers de Rubí també està competint en la Lliga FCTA de Bosc 3D 2020 que tot just acaba de començar. 10 arquers del club estan lluitant per quedar al capdavant d'aquesta competició, però, ara per ara, Eva María Iglesias, en la categoria longow sénior dona, ja ha assolit la primera posició. En aquesta mateixa categoria, Alicia Vargas també es troba en una molt bona tercera posició.
Tres pòdiums pel Club Arquers de Rubí en el Trofeu d'Hivern de Tir de Camp
Alicia Vargas i Hernán de las Heras han finalitzat la competició celebrada a Caldes de Montbui assolint la primera posició en arc lonbow i recorbat, respectivament
Ara a portada
Publicat el 28 de gener de 2020 a les 09:01
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí col·loca nous dispensadors de pinso anticonceptiu per a coloms
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes