Ivan Medina i Manel de la Cruz, del Cent Patins, campions d'Europa amb la sub-18

El seleccionador, Xavi Porqueres, també és jugador del club de Rubí

Publicat el 02 d’agost de 2021 a les 05:54
La selecció espanyola sub-18 d'hoquei línia s'ha proclamat aquest diumenge campiona d'Europa a la ciutat suïssa d'Illnau-Effretikon, després d'aconseguir guanyar tots els partits que ha disputat.

El combinat estatal ha comptat amb tres jugadors del Cent Patins - dos jugadors de la categoria, Ivan Medina i Manel de la Cruz, i també el seleccionador, Xavi Porqueres - i dos més del CP CastellbisbalDaniel Niemen i Joan Vallès.

En la primera jornada, van guanyar davant la República Txeca i després davant Eslovàquia, cosa que els classificava per a les semifinals, on van derrotar l'amfitriona Suïssa per 3-1.

Aquest diumenge s'ha disputat la final, en què els nois han aconseguit la victòria davant França per 4-2.