El Palau d'Esports de Cartagena acollirà aquest cap de setmana la Copa del Rei i de la Reina d'hoquei línia, que reunirà els dotze millors equips d'Espanya, entre els quals hi ha el HCR Cent Patins de Rubí, tant en categoria femenina com masculina.
Els nois disputaran el seu primer partit per superar els quarts de final el dissabte, 29 de gener, a les 11.30h davant l'Espanya HC. Pel que fa a les noies, que disputaran directament les semifinals per la seva posició actual a la Lliga, debutaran a la competició a les 19h del mateix dissabte.
La final de la competició masculina serà a les 10h de diumenge, i la de la femenina, a les 11.30h. Tots els partits es podran veure per Teledeporte.
El Cent Patins disputa aquest cap de setmana la Copa del Rei i de la Reina
Els nois jugaran els quarts de final dissabte al matí, i les noies les semifinals dissabte a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de gener de 2022 a les 15:25
Et pot interessar
-
Esports Obertes les inscripcions per la 22a Cursa de Muntanya de Rubí
-
Esports Roger Quesada, subcampió del Torneig Estatal aleví de tennis taula
-
Esports El Cent Patins viatja a Zamora per disputar la Copa del Rei i de la Reina
-
Esports Bea Ortiz, supercampiona d'Europa amb el CN Sabadell
-
Esports Entrades a la venda pel partit de Copa entre la UE Rubí i l'Athletic de Bilbao