El director teatral de Rubí Sergio Cerdán estrena aquest vespre, a Microteatre Barcelona (carrer Bailén, 147) la seva obra No marques las horas, una peça de 15 minuts de durada que aborda la temàtica del VIH emmarcada en la celebració de l'Orgull LGTBI en el quan profunditza amb un tema sensible pel públic com és la transmissió d'aquest virus.
Cerdán va dirigir l'obra Como (Ex)plicarte, escrita per ell mateix i representada el Microteatre Barcelona, i Terapia 155, juntament amb Raquel Brandía, al Microdegustación teatral.
Els intèrprets de l'obra son els actors Jan Aubert, Carles Vallès, Dídac Flores i Dani Rebollo, la cover va a càrrec d'Aleix Mestres Marquès i la música està creada per Raquel Brandía.
No marques las horas es podrà veure fins el 21 de juliol en diverses sessions a la nit: els divendres i dissabtes a les 22.10 h, les 22.35 h, les 23 h, les 23.25 h i les 23.50 h; i els diumenges a les 21.10 h, les 21.35 h, les 22 h, les 22.25 h i les 22.50 h.
Sergio Cerdán estrena avui «No marques las horas» al Microteatre Barcelona
L'obra es podrà veure fins el 21 de juliol
Ara a portada
Publicat el 28 de juny de 2019 a les 18:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres