La Coordinadora de Entidades Culturales Andaluzas de Rubí (CECAR) ha donat a conèixer la programació de la celebració del Dia d'Andalusia d'aquest 2022, que tornarà a comptar amb totes les activitats tradicionals que l'any passat no es van poder celebrar a causa de la pandèmia.
[noticia]8937[/noticia]
La celebració d'enguany es dividirà en dues parts: el dissabte, 5 de març hi haurà la tradicional ofrena floral al bust de Blas Infante a la plaça d'Andalusia (10h) en record a totes les persones que han perdut la vida per la Covid-19, i a la tarda, la conferència inaugural, Andalucía, tierra de moros y cristianos, a càrrec de Miguel Ángel Martínez Pozo (19h), a la biblioteca Mestre Martí Tauler. En acabat, es convidarà als assistents a una copa de vi, sempre que les mesures sanitàries ho permetin.
La segona part, la més festiva, es traslladarà al cap de setmana del 21 i 22 de maig. El programa serà l'habitual: ofrena floral al bust de Blas Infante a la plaça d'Andalusia, des d'on arrencarà un passacarrers que conduirà els assistents al parc de Ca n'Oriol, on es farà la Missa Rociera (13h), una paella popular (14.30h) i les actuacions de les entitats i artistes convidats, a partir de les 16h.
Diumenge al matí, a partir de les 8h, Jornada de convivència al parc de Ca n'Oriol, amb tot el protagonisme per a les entitats andaluses de Rubí, i a les 11h, el Dia d'Andalusia infantil.
Rubí tornarà a celebrar el Dia d'Andalusia
L'any passat no es va poder celebrar a causa de la pandèmia
Ara a portada
Publicat el 18 de febrer de 2022 a les 11:54
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres