24
de febrer
de
2022, 16:06
Actualitzat:
25
de febrer,
15:33h
El Festival Los40 Primavera Pop es tornarà a celebrar a l'Escardívol el dia 2 d'abril. Aquest dijous, el portal de Contractació Pública de la Generalitat publicava l'anunci de licitació, per un valor de 100.000 euros; és a dir, 121.000 euros amb IVA inclòs.
Aquests diners es desglossarien, com consta en l'acord de la Junta de Govern Local del passat 23 de febrer, en 32.670 euros per a la producció artística, 55.428,89 euros per a la producció tècnica i 32.901,11 euros per la campanya de comunicació associada a l'espectacle a nivell nacional, regional i local.
El plec de prescripcions tècniques desgrana allò que ha d'aportar l'empresa en cadascun dels àmbits. La producció artística inclou tot allò referent als artistes que actuaran a l'Escardívol: remuneració, allotjaments, viatges, dietes, càtering, assegurances, gestió i control de la zona d'acollida, contractació dels i les ballarines, càtering, cost dels figurants, traductors...
La campanya de comunicació demana, en primer lloc, que es faci referència a Rubí, "literalment", quan es faci difusió de la localitat, el lloc i l'espai on es farà l'espectacle a totes les comunicacions que es facin a la ràdio, la web, les xarxes, internet... així, l'Ajuntament vol vetllar per "una presència mediàtica de Rubí" als espais del contractant, ja que té un "gran impacte que contribueix a la projecció de la ciutat".
A més, el plec especifica com ha de ser la publicitat que ha de fer l'emissora a partir de la data de la formalització del contracte: quatre mencions al programa Anda ya!, quatre més a Del 40 al 1, 70 falques de promoció i 30 mencions en directe - tot això, a la cadena general Los40 Principales - 120 falques de promoció i 150 mencions en directe - a l'emissora Los40 Catalunya - i 150 falques a Los40 Barcelona. També s'afegeix la possibilitat d'ampliar la campanya a Los40 Urban Barcelona. Per últim, es demana la presència de representants de l'Ajuntament a la roda de premsa amb Tony Aguilar a l'estudi Toresky de Ràdio Barcelona, i un seguit de demandes a les xarxes socials: post i stories d'Instagram diària, publicació diària a Twitter i post i stories de Facebook diàries.
Pel que fa a la producció tècnica, inclou l'escenari, la il·luminació, el so, una tanca perimetral, tanques antiavalots, grups d'electrògens i altres infraestructures.
Més enllà del contracte, l'Ajuntament assumirà 10 persones de seguretat pel backstage, 14 controladors d'accessos, cabines sanitàries, la neteja prèvia i posterior del recinte, la instal·lació de torres d'il·luminació d'emergència, 100 tanques olímpiques i 50 tanques baixes, una tarima per a persones amb mobilitat reduïda, serveis sanitaris amb dues ambulàncies i el personal de suport així com la instal·lació del punt d'atenció sanitària, i la instal·lació de pilones de seguretat New Jersey.
Entre altres condicions especificades al contracte, el Consistori també demana a l'empresa que es comprometi amb les campanyes locals de prevenció de la violència masclista durant el termini d'execució del contracte.
Ara com ara no es coneixen els artistes que hi actuaran, però al concert de Madrid de l'1 d'abril ja hi ha noms confirmats com el de Chanel, la representant d'enguany al festival d'Eurovisió, Miki Núñez o Agoney.
Aquests diners es desglossarien, com consta en l'acord de la Junta de Govern Local del passat 23 de febrer, en 32.670 euros per a la producció artística, 55.428,89 euros per a la producció tècnica i 32.901,11 euros per la campanya de comunicació associada a l'espectacle a nivell nacional, regional i local.
El plec de prescripcions tècniques desgrana allò que ha d'aportar l'empresa en cadascun dels àmbits. La producció artística inclou tot allò referent als artistes que actuaran a l'Escardívol: remuneració, allotjaments, viatges, dietes, càtering, assegurances, gestió i control de la zona d'acollida, contractació dels i les ballarines, càtering, cost dels figurants, traductors...
La campanya de comunicació demana, en primer lloc, que es faci referència a Rubí, "literalment", quan es faci difusió de la localitat, el lloc i l'espai on es farà l'espectacle a totes les comunicacions que es facin a la ràdio, la web, les xarxes, internet... així, l'Ajuntament vol vetllar per "una presència mediàtica de Rubí" als espais del contractant, ja que té un "gran impacte que contribueix a la projecció de la ciutat".
A més, el plec especifica com ha de ser la publicitat que ha de fer l'emissora a partir de la data de la formalització del contracte: quatre mencions al programa Anda ya!, quatre més a Del 40 al 1, 70 falques de promoció i 30 mencions en directe - tot això, a la cadena general Los40 Principales - 120 falques de promoció i 150 mencions en directe - a l'emissora Los40 Catalunya - i 150 falques a Los40 Barcelona. També s'afegeix la possibilitat d'ampliar la campanya a Los40 Urban Barcelona. Per últim, es demana la presència de representants de l'Ajuntament a la roda de premsa amb Tony Aguilar a l'estudi Toresky de Ràdio Barcelona, i un seguit de demandes a les xarxes socials: post i stories d'Instagram diària, publicació diària a Twitter i post i stories de Facebook diàries.
Pel que fa a la producció tècnica, inclou l'escenari, la il·luminació, el so, una tanca perimetral, tanques antiavalots, grups d'electrògens i altres infraestructures.
Més enllà del contracte, l'Ajuntament assumirà 10 persones de seguretat pel backstage, 14 controladors d'accessos, cabines sanitàries, la neteja prèvia i posterior del recinte, la instal·lació de torres d'il·luminació d'emergència, 100 tanques olímpiques i 50 tanques baixes, una tarima per a persones amb mobilitat reduïda, serveis sanitaris amb dues ambulàncies i el personal de suport així com la instal·lació del punt d'atenció sanitària, i la instal·lació de pilones de seguretat New Jersey.
Entre altres condicions especificades al contracte, el Consistori també demana a l'empresa que es comprometi amb les campanyes locals de prevenció de la violència masclista durant el termini d'execució del contracte.
Ara com ara no es coneixen els artistes que hi actuaran, però al concert de Madrid de l'1 d'abril ja hi ha noms confirmats com el de Chanel, la representant d'enguany al festival d'Eurovisió, Miki Núñez o Agoney.