«Que nos quiten lo bailao», de Sergio Cerdán, continuarà al desembre a la Sala On de Barcelona

El director de Rubí va haver de cancel·lar les funcions del novembre per les restriccions al món de la cultura

Publicat el 01 de desembre de 2020 a les 11:00
El rubinenc Sergio Cerdán continuarà les representacions de Que nos quiten lo bailao, un espectacle que consta de tres peces de microteatre que tracten, des de diverses perspectives, les relacions personals i sexoafectives, i també el Festival d'Eurovisió.

Les dues comèdies i el drama - Lo que nunca te dije, Vicios ocultos i Virusvisión - es podran veure els diumenges 6, 13 i 20 de desembre a la Sala On de Barcelona (c/ Nàpols, 305), a les 17.30h. Les funcions es van haver de suspendre al novembre, arran de les restriccions al món cultural. Es tracta d'una "aposta pel talent jove" i "molt completa", tal com explica el seu guionista i director.

Els intèrprets de les tres obres de microteatre que formen Que nos quiten lo bailao són Daniel Pérez Martín - també rubinenc-, Itsaso Frasquier i Andreu Mauri, i Jordi Brandía s'ha encarregat del disseny. Les entrades ja es poden adquirir a la plataforma Entradium i també a Atrápalo, a un preu de 15€ que inclou l'entrada general i una consumició.

[noticia]