L'associació Mujeres Creativas del Vallès ha engegat el IV certamen Relat Insòlit de relats curts, que enguany està dedicat a la temàtica ¡VIDA! i que ha de tenir la dona com a protagonista de la història.
Al certamen hi pot participar qualsevol persona major d'edat, amb un relat que pot ser tant en català com en castellà i que sigui inèdit, i no premiat en cap altre certamen. L'extensió ha de ser de màxim 50 línies amb lletra Times New Roman, 11. Només es pot presentar un relat per persona.
Hi haurà tres premis per al primer, segon i tercer classificats, i fins al desè, es donarà un diploma acreditatiu i un lot de llibres aportat per l'Associació de Solidaritat i Ajuda Veïnal (ASAV) i Núria de Espinosa i Montse Clemente, sòcies de Mujeres Creativas, amb la col·laboració d'El Racó del Llibre i L'ombra. Els tres primers s'enduran un premi de 100, 75 i 50 euros en metàl·lic respectivament, i un lot de llibres, aportats per Immobiliàries Europees; a més d'un trofeig que aporta l'Ajuntament de Rubí.
Els textos s'han d'enviar en format Word a l'adreça de correu asociacion.amcv@gmail.com, amb l'assumpte "IV Certamen de Relat Insòlit" i el pseudònim, i al cos del text del mail s'han d'incloure les dades personals de l'autor o autora (nom i cognoms, data de naixement, adreça i telèfon). La data límit per lliurar els textos és el 31 de març.
El jurat estarà format per membres de la Comissió del Certamen Relat Insòlit de l'Associació Mujeres Creativas del Vallès, i podrà declarar desert el premi. L'entrega de premis serà el dijous, 25 d'abril, a les 19h a la Biblioteca Municipal de Rubí. En l'acte es farà una pinzellada literària, i els guanyadors podran llegir els seus relats.
Els finalistes quedaran inclosos a la següent antologia literària de l'Associació Mujeres Creativas del Vallès.
Mujeres Creativas del Vallès organitza el IV certàmen «Relat Insòlit»
Els textos es poden lliurar fins el proper 31 de març
Ara a portada
Publicat el 18 de febrer de 2019 a les 12:30
Actualitzat el 19 de febrer de 2019 a les 12:34
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres