Entre moltes activitats que van organitzar les entitats de la ciutat, destaca la Trobada de Gegants, que va comptar amb la participació de les colles geganteres de Rubí, Olesa de Bonesvalls, Castellar del Vallès i Sentmenat.
La jornada va començar partir de les 09.30 h del matí amb la Plantada de Gegants a la plaça de la Vila, seguit de la passejada de Gegants participants de la Trobada, que va discórrer pels carrers de la localitat vallesana començant i acabant a la plaça de la Vila. Al voltant de les 13 h van fer l'entrada a plaça, amb les respectives presentacions de les colles i els Balls de cadascuna d'elles.
Per posar punt final a la jornada gegantera es va fer entrega del recordatori de la Trobada i el Ball Final de quatre les colles participants.
La propera i última sortida de la Colla de Geganters de Rubí serà el diumenge 24 de novembre per participar en la XI Trobada de Gegants de Sant Llorenç Savall, que també estarà celebrant la seva Festa Major d'Hivern en honor de Sant Climent.

La geganta i la gegantona de Rubí amb la Colla de Geganters a Sentmenat Foto: Colla de Geganters de Rubí