Aquest cap de setmana, el teatre municipal La Sala acollirà dues sessions de l'espectacle Ratitos de viatge en taxi, de la companyia de teatre El Desván. Les representacions seran el dissabte 15 a les 21 h i el diumenge 16 a les 18.30 h, dins de la Temporada de Teatre i Dansa amateur de Rubí.
Les persones que podran gaudir d'aquest espectacle gràcies al sorteig realitzat per RubiTV.cat aquesta setmana són Javier L. i Olga H.
A Ratitos de viatge en taxi es donen cita als personatges més variats, amb els seus problemes i les seves manies. Entre carrera i carrera, els participatius taxistes van observant a través del retrovisor les cares dels seus passatgers i escoltant fragments de converses que a vegades els obliguen a ser còmplices de les històries més absurdes. En aquests trajectes pujaran al taxi el prepotent executiu i la seva sacrificada secretària, les facecioses prostitutes, un aturat molt peculiar, una parella en tràmits de separació i custòdia, mare i filla en plenes compres nadalenques i una advocada amb molta feina.
Les entrades tenen un preu de 6 €.
Ja coneixem els guanyadors de les invitacions dobles per vuere «Ratitos de viaje en taxi»
La companyia de teatre El Desván porta la seva darrera obra a La Sala el dissabte 15 a les 21 h i el diumenge 16 a les 18.30 h
Ara a portada
Publicat el 14 de febrer de 2020 a les 12:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres