[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bLr1YCTJvPc[/youtube]
Per tercer any consecutiu l'Hermandad Nuestra Señora del Rocío ha muntat el pessebre vivent als jardins del Museu Etnogràfic Vallhonrat. L'activitat ha durat cinc dies, del 19 al 23 de desembre, i ha sigut un èxit rotund. Es tracta d'una de les tradicions que els rubinencs i rubinenques esperen amb més ganes durant les festes de Nadal.
L'activitat ha permès recórrer diverses escenes al voltant del naixement de Jesús entre pastors, forners, romans i molts d'altres, així com també gaudir de nadales interpretades en directe. A més, enguany, el pessebre ha comptat amb tres nous escenaris.
Una altra novetat d'aquest any ha sigut el photocall que ha dipositat l'entitat al pati del museu amb la finalitat que tots els visitants tinguessin l'oportunitat de fer-se una fotografia selfie vestits amb roba de l'època.
Èxit de la tercera edició del pessebre vivent
L'activitat, organitzada per l'Hermandad Rociera, és una de les tradicions més arrelades de les festes nadalenques de la ciutat
Ara a portada
Publicat el 24 de desembre de 2018 a les 10:30
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres