El grup escènic del Casal Popular, que cada any interpreta per aquestes festes Els Pastorets, és un dels protagonistes d'un vídeo promocional que ha elaborat la Coordinadora de Pastorets de Catalunya per anunciar la nova temporada de representacions d'aquesta tradicional obra.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=a6--ZtPUMfk[/youtube]
En els vídeos, dividits en tres càpules, apareixen Els Pastorets de Premià de Mar, Sant Feliu de Llobregat, Navarcles, Santpedor, Palafrugell, el Poblenou, Balsareny i Santa Perpètua de Mogoda.
No totes les poblacions representen la mateixa versió d'Els Pastorets, sinó que n'hi ha diverses. A Rubí, la versió que es representa és Els Pastorets o l'adveniment de l'Infant Jesús, de Folch i Torres; que, de fet, és una de les més representades arreu del Vallès Occidental.
Altres versions conegudes i que s'interpreten a d'altres indrets de la geografia catalana són El bressol de Jesús o en Garrofa i en Pallanga, de Frederic Soler Pitarra o L'estel de Natzaret, de Ramon Pàmies.
Les representacions a Rubí començaran el dissabte, 22 de desembre.
«Els Pastorets» de Rubí protagonitzen un vídeo promocional de la Coordinadora de Pastorets de Catalunya
Les representacions de l'obra a Rubí es faran a partir del dia 22 de desembre
Ara a portada
Publicat el 19 de desembre de 2018 a les 14:26
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres