Les representacions de Els Dimoniets tornen un any més al Casal Popular de Rubí aquest cap de setmana: hi haurà dues representacions, dissabte 13 i diumenge 14 de gener, a les sis de la tarda.
L'espectacle infantil -inspirat en Els Pastorets i escrit per Laia Borràs- ja és part de la tradició al municipi, atès que per molts ciutadans veure als més petits iniciar-se en el món del teatre s'ha convertit en un fet recurrent.
L'objectiu de Els Dimoniets és que -durant els 45 minuts que dura l'obra- els nens es sentin protagonistes i comencin pujar a l'escenari. Pel que fa al tema de les entrades es poden adquirir a través de la pàgina del Casal Popular.
«Els Dimoniets», aquest cap de setmana al Casal Popular
Tot un clàssic que torna a la ciutat després de "Els Pastorets"
Ara a portada
Publicat el 08 de gener de 2024 a les 18:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres