Calvario, el curtmetratge del granollerí Lluís Margarit, va resultar guanyador de la quarta edició dels premis Fora de Pla - abans anomenats Arkam - que atorguen un guardó al millor projecte audiovisual del Vallès Oriental i Occidental. De més de trenta projectes rebuts, vuit van passar a la final, i es van projectar ahir a la nit a l'amfiteatre del Parc del Castell de Rubí. Dels finalistes, un era de Rubí.
El protagonista de Calvario és un jove que acaba de trencar amb la seva xicota i, a sobre, descobreix que s'està quedant calb. Així, durant el curtmetratge còmic explica les històries i peripècies del noi per evitar perdre tant la seva nòvia com els seus cabells. En rebre el premi - una estatueta que ha estat dissenyada per alumnes de l'edRa -, Margarit va revelar que ja havia tingut relació amb Rubí, quan va treballar en un reportatge gràfic per al cantautor local Sergi Estella, a qui va dedicar el premi.
Unes 200 persones van gaudir de la primera nit de cinema a Rubí, que ha estat el preludi del Festival Internacional de Curtmetratges de Terror, Fantàstic i Freak, l'Infest, que arrencarà aquesta nit a partir de les 20.30h.
«Calvario», guanyadora de la quarta edició dels premis Fora de Pla
Dels vuit finalistes, escollits entre més de trenta treballs presentats, un era de Rubí
Ara a portada
Publicat el 08 de juliol de 2022 a les 08:37
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres