El grup barceloní The Dive serà l'encarregat d'amenitzar un nou vermut musical al Centre Rubinenc d'Alternatives Culturals (CRAC), que tindrà lloc aquest dissabte entre les 13h i les 15h a l'equipament del Centre.
Pels vermuts musicals del CRAC, a banda dels realitzats en motiu de la Festa Major amb DJ Swing a Ling, Cuchilla y Diazepán i El Glande de Schrödinger, han passat diversos músics com Sergi Estella, Trave Cigar Box & Mr. Praiets o Alba Luz i el Cantautor Mutante.
En tots aquests concerts, i també el d'aquest dissabte, es farà servir el mètode de taquilla inversa, és a dir que un cop finalitzi el vermut, els assistents decidiran quin preu paguen per finançar l'actuació del grup.
El CRAC pretén consolidar aquesta activitat per poder oferir un vermut musical cada dissabte.
Aquest dissabte, vermut musical al CRAC amb The Dive
L'entitat pretén consolidar aquesta activitat tots els dissabtes
Ara a portada
Publicat el 17 de juliol de 2019 a les 16:30
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones
-
Cultura i mitjans La biblioteca de Rubí celebra un concurs de punts de llibre dedicat a les glaceres